A gyors és hatékony támogatás az egyik legkritikusabb dolog, amelyet a webtárhely szolgáltató nyújthat. Ha a webhelyünk elérhetetlenné válik, vagy rosszindulatú támadást tapasztalunk, érthető módon szeretnénk azonnal beszélni valakivel, aki a lehető leghamarabb segíthet. Ezt szem előtt tartva ellenőrizzük, hogy milyen támogatási lehetőségeket kínál a leendő tárhely szolgáltató. Sokan 24 órás telefonos, élő chat és e-mail támogatást nyújtanak, mások csak egy vagy két csatornát kínálnak a kapcsolatfelvételhez. A tárhely szolgáltatók nagyon különböznek abban, hogy milyen szolgáltatásokat kínálnak az egyes csomagokban. A szolgáltatások összehasonlítása során az elsődleges kérdés, hogy hogyan tárolják az adatokat. Sok webes szolgáltató olyan merevlemez-meghajtókat használnak, amelyek olcsók, de hajlamosak a mechanikus meghibásodásokra. Az abplusz.hu emiatt is váltott már korábban az SSD meghajtókra, és kizárólag azokat használja az összes webtárhely csomagjában.